سالی دگر آمد

خرید بک لینک

بهار شده و چه بخواهیم و چه نخواهیم باید ذهنمان را نیز بتکانیم وگرنه ماندن در سال گذشته که هنر نیست. گاهی می شنویم : من همانم که بودم. شما این حرف را باور می کنید؟ خیلی سخت است . امیدوارم ما اینگونه در سکون نمانیم.

سالتان پر از حرکت به سوی روشنایی.

نون و سیب...

ما را در سایت نون و سیب دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 5 تاريخ: يکشنبه 28 شهريور 1395 ساعت: 8:20

صفحه بندی