بهار شده و چه بخواهیم و چه نخواهیم باید ذهنمان را نیز بتکانیم وگرنه ماندن در سال گذشته که هنر نیست. گاهی می شنویم : من همانم که بودم. شما این حرف را باور می کنید؟ خیلی سخت است . امیدوارم ما اینگونه در سکون نمانیم.
سالتان پر از حرکت به سوی روشنایی.
نون و سیب...ما را در سایت نون و سیب دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 5