سالی دگر ، انسانی دگر آیا؟

خرید بک لینک

صحبت از رسم و رسوم و تبریک و روبوسی ، خیلی قدیمی شده است . اما صحبت از نو شدن خودمان که قدیمی نخواهد شد، اگر همانیم که بودیم، سال نو به ما ربطی ندارد. اگر هم نتوانیم ، خواستن را که می توانیم، شاید سال جدید فرجی شد، انسان همواره در حال شدن است، امسال را شاید آنچه شایسته ی ما است بشویم...


برچسبها: حمیدرضا سمامی, حمید رضا سمامی, Hamid Reza Samami, Hamidreza Samami نون و سیب...

ما را در سایت نون و سیب دنبال می‌کنید

برچسب: سالی,انسانی,آیا؟, نویسنده: بازدید: 14 تاريخ: جمعه 3 شهريور 1396 ساعت: 23:31

صفحه بندی