صحبت از رسم و رسوم و تبریک و روبوسی ، خیلی قدیمی شده است . اما صحبت از نو شدن خودمان که قدیمی نخواهد شد، اگر همانیم که بودیم، سال نو به ما ربطی ندارد. اگر هم نتوانیم ، خواستن را که می توانیم، شاید سال جدید فرجی شد، انسان همواره در حال شدن است، امسال را شاید آنچه شایسته ی ما است بشویم...