
مدیر مدرسهxa0xa0xa0xa0 جلال آل احمد از آن نویسندگانی است که به نظرم بیشتر افرادی که درباره او صحبت می کنند حتی زحمت خواندن آثار او را به خود نمی دهند. این روزها به دوباره خواندن کتاب مدیر مدرسه پرداختم و در این وانفسای دوندگی و دوندگی و بازهم دوندگی ، فرصتی پیش آمد برای مرور دوباره این کتاب.xa0xa0xa0xa0 چقدر این مرد خواسته واقع بین باشد و چقدر دیدن واقعیت ها خیال آدمی را ناآرام می کند. او خواسته که به گوشه ای رود که آرام باشد اما وقتی چشم بازکرد دید که اصولا قبای آرامش را بر قامت انسان ندوخته ان...
ادامه مطلب