خسته شدیم از بس نقش بازی کردیم. زندگی مان اینقدر از رنگ و ریا پر شده است که گاهی این بازی تنفرآمیز را با خود زندگی اشتباه می گیریم و البته چه بسیارند کسانی که این لعبتک بودن را جوهر زندگی دانسته و سردر سرگرم کردن خلق روز را به شب می رسانندو تاریکی را به سحر پیوند می زنند.چه وقت می خواهیم خودمان باشیم؟ چقدر حسرت خوردن آبی بی فلسفه بر دلمان سنگینی کند. این که نشد زندگی . اصلا اگر قرار است به خاطر نون و سیب...
ادامه مطلبما را در سایت نون و سیب دنبال میکنید
برچسب: رقصی,چنان,میانه,میدانم,آرزوست, نویسنده: بازدید: 19 تاريخ: جمعه 3 شهريور 1396 ساعت: 23:31