نون و سیب

متن مرتبط با «آیا؟» در سایت نون و سیب نوشته شده است

سالی دگر ، انسانی دگر آیا؟

  • نیلوبلاگ

    xa0 صحبت از رسم و رسوم و تبریک و روبوسی ، خیلی قدیمی شده است . اما صحبت از نو شدن خودمان که قدیمی نخواهد شد، اگر همانیم که بودیم، سال نو به ما ربطی ندارد. اگر هم نتوانیم ، خواستن را که می توانیم، شاید سال جدید فرجی شد، انسان همواره در حال شدن است، امسال را شاید آنچه شایسته ی ما است بشویم... برچسبها: حمیدرضا سمامی, حمید رضا سمامی, Hamid Reza Samami, Hamidreza Samami...

    ادامه مطلب